Followers

PRG







Instructions HERE




fredag 28 oktober 2011

26 oktober 2011


26 oktober 2011


Den 26 oktober 2011


 

Blossom: Välkomna, mina vänner. Jag kände en sorts tvång att få en pratstund… är det okej för er?



Federation of Light (FoL): Det skulle hända mycket på er planet och vi skulle aldrig kunna göra det.  Men det förstås… energier och så vidare kan ibland störa vårt vågband med vår förbindelse med dig.



Blossom: Jag kände att det var ni som knuffade på mig för att få en pratstund med er snarare än tvärtom.  Så är det något särskilt ni hade att säga?



FoL: Förbered er själva! 



Blossom: Är det allt? Bara förbered er själva?




FoL: Som de på ert Jordplan skulle säga… ”I ett nötskal”… och ändå inser vi ju att det skulle vara mer lämpligt att utveckla det lite grann.



Blossom: Ni inser alldeles rätt!



FoL: Ni har kommit att känna igen ”skiftningar” inom planeten och inom själen själv. Ni har lärt er att så snart ni har anpassat er till den nya plats ni befinner er på efter att en förskjutning har skett… att ni då KÄNNER er lite annorlunda.  Inte nödvändigtvis mycket, men utan tvekan så noterar ni kanske en liten förändring. Vi säger till er att när ni kan lägga ihop ALLA dessa så kallade ”små” förändringar så skulle ni se den enorma skillnaden med ALLA saker.  Är det inte så?



Blossom: Tja, jag måste säga… när jag tänker lite på det… jag är MYCKET annorlunda i mig själv mot vad jag var för, säg tre år sedan.  Jag beter mig annorlunda och absolut tänker på ett annat sätt…



FoL: Med detta i åtanke och i förgrunden av din kunskap… vad som kommer att ske under kommande dagar är en överföring av energi som kommer att få er att ”haja till”.  Ni kan inte undvika att påverkas av dessa ”vågor” för de rider på en styrka som ni säkerligen anser vara ”givande”.  De skall verka för det fysiska jaget som om en stor ökning av energi fyller kroppen.  Det kommer att höja sinnena och kan tillämpas för att ägna sig åt en djupare form av meditation, om mottagaren så önskar.



Blossom: Måste vi göra något för att få detta?



FoL: Vi skulle hellre vilja föreslå att VARA ÖPPNA FÖR DET… och att tillåta din varelse att ÖPPNA UPP till det hjälper.  En del kanske inte förstår varför de känner sig som de gör, men de kommer inte att kunna neka till att de KÄNNER någonting.



Vi föreslår för er att ni HÄNGER åt detta luftslott.  Det finns inget behov för att fråga om vilken dag detta kan äga rum… dessa ”När”, ”Varför” och ”Orsaken till” är sannerligen inte viktiga.  Det är ju också så att individer skall uppleva dessa ”utbrott” vid olika tidpunkter på dagen… jämfört med andra.



Blossom: Och skall vi förvänta oss att dessa energier flödar in under ganska lång tid, eller kan vi förvänta oss mer av den där ”på/av”-händelsen?



FoL: Energierna som verkligen flödar in skall bosätta sig och variera i och runt er planet under en exakt tidsperiod.  Energin deltar i sin härlighet då den hjälper mänskligheten att höja sig.  När den här speciella ”omgången” har infiltrerat… då kommer saker och ting att lugna ner sig igen under en tid tills det bedöms vara nödvändigt för den nästa att anlända.



Det vi skulle vilja betona är att när vi säger ”håll i hatten” så menar vi verkligen det.



Blossom: Ni har nämnt detta många gånger… ”håll i era hattar”.  Det är ett talesätt som används i stor utsträckning när det gäller våra kommande tider… men hittills tror jag att många av oss skulle säga att vi bara har känt några få hårstrån blåsa ut från huvudet med vinden.

FoL: Och detta är orsaken till att vi säger det vi säger.  Du erkänner mycken förändring på himlen. Detta är nu mycket märkbart när det gäller rörelse och upptäckter.  Detta är verkligen ”bara en viskning i ditt öra”.  Oh, hur upprymda vi blir för de fenomen som väntar er.  För oss, naturligtvis, är det långt ifrån något fenomen… det är så naturligt som er andning.  Ändå, för många… det som kommer att ske kommer verkligen att rubriceras så.  Men mer än så… vi vill gärna stanna vid det faktum att avslöjande ceremonier kommer inte bara att lämna er svarslösa… utan det är den NYA energin som vi bär med oss som kommer att få er att bokstavligen hoppa högt av glädje.



Ni förundras över ”Luftshower” och ”Formaterad flygning” i era händelserika festligheter och ändå, med allt som ni har sett… vi skall ge er underverk som skall få era ögon att balansera på kanten av sina hålor!



Blossom: Jaa, jag vet att jag talar för så många av oss när jag säger: ”Sätt igång!”.  Helt ärligt… jag skulle inte kunna tänka mig en bättre julklapp!



FoL: Förstå nu på en djupare nivå av dig själv… vad detta egentligen betyder.  Ja, det är gott och väl att acceptera saker på en perifer nivå, men vi ber dig att gå djupare in i ditt VETANDE.  Ta tid att meditera på vad detta faktiskt innebär och du kommer att få se visioner och ta emot KÄNSLOR som skall förbereda ditt sinne, din kropp och din själ för vad som kommer att inträffa.



LYFT UPP DIN VARELSE I KÄRLEK.  HÄR ÄR NI ALLA… HÄR ÄR VI ALLA…

Föreningen vi har talat om är inte en sagornas gåta.  Det är SANNING och vi går tillsammans in till det ögonblick då ALLT förverkligande av denna SANNING skall bli uppenbar.

Skulle det vara riktigt att säga att du sitter på kanten på sätet?

Blossom: Verkligen!  Ändå, jag måste vara ärlig, och det är inte det att jag önskar att dra ner energin, det är inte det, men i MIN SANNING – så upprymd som jag känner mig inför de kommande månaderna – så måste jag erkänna att jag är i ett tillstånd av ”Låt oss vänta och se”.  För ni måste erkänna att vi många gånger har ”förväntat” oss att få se någonting och många gånger har vi suckat och gått tillbaka till arbetet?

FoL: Men skulle detta bero på det som du ”trodde” att du förväntade dig?

Blossom: Jag vet inte… skulle det?

FoL: Genom vår acceptans av den Gudomliga planen och hur den skall spelas ut… Vi är bara glada för allt som sker och hur utomordentligt väl allting förlöper. Man kan inte helt enkelt inte rusa iväg till finalen… om de inte ännu har sett resten av showen… det skulle verka malplacerat. 

Vad du har bevittnat är ”starten” på alltsammans.  Vad du har KÄNT är huvudrätten och vad du håller på att avsluta måltiden med är desserten, sötningsmedlet. Kombinationen av att BEVITTNA, KÄNSLAN och nu VETANDET… genom en obestridlig SANNING. 

Blossom: Era ord, inte mina.  Jag tror faktiskt att de flesta av oss VET att ni är av SANNING.  Det är inte det som är problemet här.  Problemet (om det finns något) är NÄR? Och ”SNART” skulle inte räcka som ett svar.  Men jag har förstått att det inte är lämpligt att ge ett ”när”, men det måste säkerligen vara dags vilken dag som helst nu.

FoL: Kan du börja KÄNNA firandet som ligger framför oss alla? Ge dig själv ett ögonblick eller två för att verkligen betrakta verkligheten av vad som skall inträffa. Med hänsyn till de eoner av tid som individer och grupper har genomlidit för att denna FÖRÄNDRING skall ske – det finns inte en enda av er som inte har offrat sig på något sätt – så att världarnas union kan instämma vid denna GUDOMLIGA TID.

Ni har inte bara kommit hit den här gången för att titta på detta… ni har varit här många, många gånger förut för att förbereda er för just dessa dagar som nu ligger framför er.  Och NI KÄRASTE VÄNNER… NI ÄR DE VÄLSIGNADE som valdes att vara på JORDENS yta, så att ni kan ta emot OSS när vi anländer!  Vilken lycka… när vi välkomnar varandra efter SÅ LÅNG TID!  Hur VI också har väntat på dessa ögonblick att inträffa och ändå har det funnits det obestridliga faktum att VI VET HUR OCH NÄR, och detta har därför gjort det till en så mycket lättare resa för oss som inte befinner sig i Jordens densitet. 



Men… för alla era prövningar och vedermödor… för alla de lidanden ni har utstått i ALLAS intresse… så kommer det inte att finnas ett enda beklagande för allt som har hänt.  För ALLT som verkligen inträffat har fört oss in till denna stund när ögon skall bli vidöppna och när hjärtana hos så många känner igen sina familjer hemifrån.



Återigen, käraste själar… lyft era svärd av Ljus till skyarna!  Vi känner dem och vi ser deras energi.

Vi lämnar er nu i VETSKAPEN om att vad som komma skall kommer att flytta saker och ting framåt i en takt som ingen kunde ha förväntat sig.



Blossom: Vi tackar er.  Vi skall pratas vid snart igen.  I kärlek och tacksamhet.




 Översättning Gertie Dahlberg




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions