Followers

PRG







Instructions HERE




söndag 20 mars 2011

Från mig till dig… i KÄRLEK






Från mig till dig… i KÄRLEK

Kära medresenärer!
Jag känner starkt för att ta upp några få frågor och jag ber om nåd att få låna en hand när jag gör detta.  Jag ber också att ni förstår att jag inte vet mer än andra människor.  Jag är bara budbäraren och ändå befinner jag mig själv i en position där många av er väljer att läsa det jag har att säga.  Jag underskattar inte på något sätt den kraften och kunskapen som varje individ har tillägnat sig, och ändå känner jag det nödvändigt, med tanke på alla de emails jag har mottagit sedan kanaliseringen den 16 mars, att klargöra några saker.  Så om jag får…
 
Enligt min åsikt, för vad den nu är värd, så spelar det ingen roll vad eller vem som är orsaken till någon katastrof, oavsett vilka motstridiga budskap ni läser, oavsett hur mycket som ni känner er rädda för, så ber jag er att inse ÖVER ALLT ANNAT hur viktigt det är att ni stannar i ERT LJUS. ”Ja, ja, ja”, hör jag er säga, ”jag har hört det där förut”… men tydligen, från en del av emailen jag fått, så har många inte helt fattat nödvändigheten.  Att göra så har så många konsekvenser på så många nivåer, och jag tror att det finns många som vi inte känner till.  Ändå måste vi sätta vår TILLIT till vetskapen i våra själar att den ENDA orsaken till att vi är här vid denna tid är att FÖRSÄKRA OSS om att detta LJUS förstoras av oss över ALLT det som sker just nu.
Jag har blivit medveten om så många saker under de senaste få åren, en del verkar positivt overkliga, ändå VET jag att de inte är det.  Rädslan som sprids runt om på vår planet vid den här tidpunkten håller på att öka. Det kommer att bli mer för var och en av oss att brottas med på en ännu större skala.  Säger jag detta för att skrämma er?  NEJ! Jag säger detta därför att min instinkt säger mig att det är så… och vi behöver vara förberedda för det.
Jag uppmanar er att än en gång läsa budskapen som Ljusets Federation har överlämnat till oss.  Läs dem om och om igen tills ni riktigt FATTAR DET, KÄRLEK ÖVERVINNER ALLT. Det finns inte en enda sak som inte kan övervinnas genom KÄRLEK!
GENOM ATT KÄNNA KÄRLEK inom er… på den djupaste och mest djupgående nivån ni kan… och sedan sända ut den till världen och människorna som bor på den… vi kan förändra allting.  För inte så länge sedan sände Federationen det här meddelande till oss och jag KÄNNER att det är värt ett återbesök:


… Sluta med att TYCKA SYND om dig själv och din värld.  Om du fortsätter under de här sista dagarna med ett brustet hjärta för allt du ser omkring dig, då kommer du att fortsätta med att ha ett brustet hjärta av allt det du ser runt om dig.  När din VARELSE är fångad i sorg från någon speciell ”katastrof”, bli då medveten om att genom att mata den sorgen ut till dem som är inblandade hjälper inte dem. Finn istället din styrka i det ögonblicket. Ta några få djupa andetag och förändra dina tankar till solsken och skratt och föreställ dig dessa själar, som är drabbade av någon särskild katastrof, skrattande och älskande åter igen.  Åstadkom förändringen genom tanken. Detta är så viktigt!  Vi önskar att ni kunde se igenom det som pågår… det som händer. VAR UPPLYFTANDE… till alla dessa runt omkring er… överallt.  TA FRAM DE KÄRLEKSFULLA TANKARNA i tider när ni skulle finna det mycket lättare att brytas ner och fälla tårar för alla dessa som lider på så många sätt.  TA FRAM LJUSET till de omständigheterna eller den situationen.  Duscha ERT LJUS på de platser och över de människor som lider.  SER NI… SER NI… SER NI?  Det är ert ljus som kommer att göra skillnaden för dem.  Om ni gråter tillsammans med dem så ”ger ni mer” till det som inte är till någon nytta för dem. Det som inte tjänar dem.  Vi ber inte att ni skall förlora all er känsla av empati.  Helt motsatsen!  Det är genom att vara stark och ge ut av Ljus som ni blir medkännande”.

Ni kanske KÄNNER att allting är utanför er kontroll.  Förändra den KÄNSLAN till precis det motsatta!  ALLTING ÄR INOM ER KONTROLL!  På grund av KÄRLEK.  KÄRLEK är den ultimata kraften.  Det finns ingenting som kan överskugga KÄRLEK. Absolut inte rädsla.
Förstår ni?  Detta är varför Federationen upprepade gånger talar om vikten av att bli det.  När vi flyttar in till platsen av att VARA ENBART KÄRLEK kan det inte finnas någon rädsla.  Många är rädda för att döden kommer till dem också… genom en planetär katastrof… ändå, om detta blir fallet för några av oss… vad är det att vara rädd för?  Allvarligt talat… vad? Har vi inte varit där, gjort det, många gånger förut?  Jag förstår att dessa själar som flyttar till andra riken… är en del av den större planen.  Alla de som har gett upp sina liv genom dessa olika stadier har gjort det därför att de VET att det är alltsammans en del av planen. Jag VET i mitt hjärta att de nu är någon annanstans och hjälper oss från sitt nya hem.
VI ÄR ALLA EN.  Vi är EN GUDOMLIG ENERGI.  DEN ENERGIN ÄR KÄRLEK.  Genom alla tankar som kanske springer runt i era huvuden i dessa tider, tankar av ohälsa på grund av världssituationen, tankar av olika negativ natur… inse dem omedelbart och transformera dem till tankar av KÄRLEK. 

VET att ni är skyddade av KÄRLEK.  INGENTING… INGENTING kan skada er när ni VERKLIGEN TILL 100 % VET i hjärtat verkligheten av vad KÄRLEK ÄR… Vad den är kapabel till.  När ni VERKLIGEN TILL 100 % KÄNNER det inre i er VARELSE då inser ni också att denna er KÄRLEK… denna KÄRLEK som NI ÄR… är precis samma KÄRLEK som är i ALLA ANDRA.  Kan ni FÖRESTÄLLA ER… snälla ni FÖRESTÄLL ER med mig… en värld där ALLIHOP förstår denna KÄRLEK som de är.  Att FÖRESTÄLLA SIG det… att KÄNNA det som en verklighet… kommer att ta fram en sådan förändring.

Gör vi alla vår del?  Gör vi det?  Det handlar om KÄNSLAN.  Är inte detta det vi har blivit ombedda att göra?  KÄNNA vad vi vill att vår värld skall vara.  Att föreställa sig är inte tillräckligt.  Vi måste KÄNNA vår önskan för att det skall kunna manifesteras.

ALLT VI BEHÖVER GÖRA… HELA TIDEN… ÄR ATT KÄNNA KÄRLEK. Fördelarna är enorma, inte bara för självet utan det är SVARET PÅ VÅRA BÖNER.  Förstår ni?

Jag undrar om ni kan KÄNNA just nu när ni läser detta… hur mitt hjärta KÄNNER DET? Ord verkar så otillräckliga för att uttrycka mig.  Jag förstår nu mer än någonsin… vårt uppdrag.  Vi har alla olika roller att spela… olika vägar att följa i våra hjärtan… ändå är var och en av oss här till sist för att förankra denna KÄRLEK.  Allting som kämpar emot detta kommer att smälta bort.  Kraften i KÄRLEK överträffar allting.  Allt som händer runt om oss nu KAN smälta bort om vi lägger våra KÄNSLOR av KÄRLEK över alltihop.

Det är en nödvändighet nu… det är av stor vikt att vi rör oss in till position och spelar ut vår del.  Höj er över allt som ni känner gör att frekvenserna inom er blir lägre.  Höj er ovanför allt som inte längre tjänar er.

DRA NER LJUSET AV KÄRLEK FRÅN HÖGRE NIVÅER IN I DENNA DIMENSION!

Detta är vad vi kom hit för att göra… så med all respekt till alla… låt oss sluta upp med att låtsas att vi är brickor som kastas runt av dessa som är i kontroll.  Struntprat!

VI TAR NU TILLBAKA DET SOM ÄR VÅR RÄTTIGHET – VÅR FRIHET!
LÅT OSS SÄTTA IGÅNG DEN HÄR SHOWEN – NU!!!
PLOCKA UPP ERA SVÄRD AV LJUS – LYS UPP MED DET!
PEKA MED DET MOT HIMLEN OCH TILLKÄNNAGE FRÅN DET HÄR ÖGONBLICKET OCH FRAMÅT… STRIDEN HAR VUNNITS.
KÄRLEK ÖVERVINNER ALLT!

Tack för att ni lyssnat hela vägen.

I Kärlek… genom Kärlek… som Kärlek
Blossom Goodchild.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions