Followers

PRG







Instructions HERE




torsdag 3 mars 2011

2 mars, 2011



2… Kom ihåg att ni är unika!
Kom ihåg… det är det vi kom överens om!
Detta är hur ni skulle känna igen och väcka era själar till det viktigaste syftet med att ni är här.
Det händer NU!

2 mars 2011

Blossom: Det känns som det bara var igår sedan vi hade kontakt!  Jag skulle verkligen vilka länka upp med er, då jag är borta för en kort stund, som ni vet, och inte vill att gapet blir för långt… för mig, er och resten av truppen som får så mycken uppmuntran från era ord.  Känn er fria att uttrycka er på det sätt som bara ni vet hur!

Federation of Light (FoL): Med din tillåtelse förstås… det finns mycket vi vill dela och diskutera med dig i kväll.  För det första får vi säga att en tydlig förändring… inte bara inom dig själv utan för många bland din sort av människor är mer än uppenbart på vår ”Richterskala”. Det har varit en nivå av skillnad inom den vibrationella dragningen mot högre energier som nu utsöndras in till er eter.  På grund av detta är vi extremt entusiastiska över möjligheterna som snart kommer att inträffa och vi berömmer var och en av er som har tillåtit närvaron av de högre energierna inom och runt om er att presentera sig själva och så agera därefter.

Blossom: Ja, jag har inte gjort någon hemlighet av att jag känt ”Vändpunkten” och andra har sagt samma sak.  Är ni angelägna om att tala om detta lite mer?

FoL: Kära vän, av vår och många…

Blossom: Du smickrar mig, sir.

FoL: Det finns ingen anledning att tala mer om den saken.  För det är inom varje individs takt som tilldragelsen skall ske!  Varje själ genljuder nu på sin egen individuella frekvens.  En del KÄNNER sig utanför på något sätt och undrar varför de inte har nått denna ”lyckliga” disposition ännu… men vi säger till er… oroa er inte för egen del med vad som händer för andra människor.  Fokusera bara på hur ni känner er inombords.  Koncentrera dig på dig själv och låt andra göra detsamma. Ni skall ALLA tids nog nå denna ”standard”.

Blossom: Skojiga ord att använda.

FoL: Ändå är de korrekta.  Det finns inget rätt eller fel när det gäller detta.  Detta är inte kapplöpning eller en tävling.  Det är helt enkelt ett tillstånd av VARANDE som var och en av er ”glider in till” när er själ är redo att göra så. Ha tålamod med er själva. Det finns ingen brådska. Det finns het enkelt en tid och en plats när det skall hända för var och en av er.  Och precis som för dig själv, Blossom… när det sker… ni skall alla veta om det.

Skall vi vända våra tankar nu till nya betesmarker?

Blossom: Absolut, vad kommer härnäst?

FoL: Vad blir det härnäst, verkligen!  För ganska länge sedan i våra samtal diskuterade vi regnbågar, ovanliga sådana, och för en tid verkade själar på Jorden, som hade läst våra ord, se många olika bilder av sådan skönhet. Ovanliga former och ovanliga formationer.  Tror du att de som inte var medvetna om våra ord såg dessa också?

Blossom: Ja, det skulle jag tro.

FoL: Och vad tror du att de tänkte om dem?  De skulle inte tänka samma sak som de själar som var medvetna om vad vi hade sagt.  De skulle vara mer förtjusta i fenomenen och samla tankar om hur ovanliga de var… men sedan inte tänka mer på det.  Dessa, emellertid, som “vet annorlunda” var fyllda med hopp och löften och lät sitt själsjag KÄNNA en koppling till ”OSS”. Dessa regnbågar av Ljus fick en ny innebörd och nu, är det inte så då, att när man ser en regnbåge på himlen är kopplingen till ”OSS” återigen gjord?

Blossom: Ja, men jag måste säga att för mig, dock, så tittar jag aldrig upp i himlen och tänker inte på er.  Jag njuter av dagens blåhet och jag bävar när jag förenar mig med stjärnorna på natten. För mig nu, jag tittar upp och bara… tja… låter mitt hjärta sköta pratandet.

FoL: Så därför, kan man säga, att det vore rimligt att påstå att du inte är ensam när du gör så?
Blossom: Knappast.

FoL: Och får vi därför också påstå att stora framsteg har gjorts på bara de få korta åren sedan vi meddelade den händelse som många anser inte har inträffat?  Från vårt perspektiv sådan magnifik…

Blossom: Det verkar som jag förlorade länken här… sådan magnifik???  (jag var tvungen att återknyta med några djupa andetag).

FoL: Turbulens.

 Blossom: Inom vår länk, menar ni?

FoL: Vi har just visat dig bilden av en virvelvind, en orkan.  Ibland, från ingenstans, är vi oförmögna att balansera energierna som presenterar sig själva.

Blossom: På er sida av saker eller min?

FoL: Den här gången… på vår.  Utan att gå för djupt in här… störningar kan uppstå på din frekvens.  Vi är intonade till en viss frekvens när vi kommunicerar med dig.  Vi ändrar den ofta för att den inte skall bli alltför familjär med dessa som hellre skulle vilja att den här vänskapen inte fanns.

Blossom: Ni skämtar väl nu?

FoL: Inte alls.  Men förstå att det inte är något bekymmer av någon grad.  Vi ändrar helt enkelt frekvensen om igen och allt är bra.

Blossom: Jag känner mig som insidan på en radio”

FoL: På ett sätt är du det.

Blossom: Och nu… vädret!  Ursäkta mig, låt oss gå tillbaka på rätt spår igen.  Jag vet att ni säger Sanningen, men det verkar konstigt för mig att acceptera att här är jag, sittande i mitt lilla healingrum, gör det jag gör med er… och någonstans där ute pågår en hel ”kosmisk James Bondfilm” som jag inte vet någonting om och ändå är jag inblandad.  Ibland finner jag allt detta lite overkligt, för att vara helt ärlig mot er.

FoL: Ändå vet ditt hjärta att vi är så verkliga som du är och allt detta som vi talar om är mögligt.

Blossom: Absolut, allting är möjligt.  Det lärde jag mig för en tid tillbaka. Jag är säker på att vem som helst i min position skulle känna på samma sätt.  Hur som helst med all respekt, detta är småprat… låts oss gå ner till några praktiska detaljer om det går bra.

FoL: Av vilket slag?

Blossom: Ni vet att det är ert val.  Men eftersom ni frågade (ni satte dessa ord i mitt huvud) vilken fråga är det som NI vill att JAG ställer?

FoL: Den som bekymrar dig.

 Blossom: Då jag skrev det tänkte jag ”jag har inte fått någon” och sedan dök den omedelbara tanken upp i huvudet ”dessa Ljuspelare”… och jag vet att det är vad ni vill att jag tar upp eftersom jag fick en ”pirrning av Sanning” när jag tänkte det.

 FoL: Var rättfram unga dam… var modig… vad är det du vill säga?

Blossom: Ni vet.

FoL: Absolut, men många som kommer att läsa dessa ord vet inte.

Blossom: Okej… jag gissar att jag måste säga det då… Vad händer om de inte dyker upp som ni sa att de skulle?  Vad skall jag göra då?  Jag menar… ni VET att jag litar på der…

FoL: Varför då den här frågan?

Blossom: Därför att ni bad mig att fråga den.

FoL: Därför att du har tänkt den.  Du oroar dig för att om dessa pelare inte dyker upp på din himmel många kommer att tappa tron på våra ord och vad vi har sagt skall inträffa.

Blossom: Om jag inte litade på er… skulle jag inte bry mig om att lägga all den här tiden på att tala med er.  Vore inte någon idé.  Så jag gissar att det är mer… oh, jag vet inte… oro?

FoL: Nej, käraste Blossom… ordet är verkligen TILLIT.  Vi tittar ner och ler åt dig just nu.  Vi uppskattar din position och vi KÄNNER din oro.

Blossom: Missuppfatta mig inte nu, det är inte någonting jag tänker på varje minut på dagen.  Det är bara det att, efter den 14 oktober 2008, ni sa att ni skulle komma snart… jag sa att om ni inte hade visat er inom det året så skulle jag antagligen sluta med kanaliseringar.  Det var några år sedan nu… ändå, här är jag… och glad att vara här måste jag tillägga. Min förståelse av ordet ”snart” har växt.  Jag har en Kärlek för er som når så väldigt djupt in i mitt hjärta… men den här mänskliga sidan av mig… då och då… vacklar. 
    
FoL: Ändå finns inget fel i den här frågan, du skall få se.

Blossom: Jag litar innerligt på er.  Ni ser det från min synvinkel dock… ni ser var jag kommer ifrån och varför?

FoL: Och hela tiden talar du med oss på det här sättet… din Högre själ talar till dig… för du VET att allt detta… alla dessa ”dilemman” var en del av paketet när du tog jobbet.  Var och en av er som bor på planeten Jorden vid den här tiden… och vem läser dessa ord... och vem har vaknat upp till en del av själen som håller fast vid och genljuder med allt det som är skrivet genom den här damen Blossom och oss… VET… att allt detta kommer att fortsätta.  Alla VET att detta var/är sättet som det var/är meningen att det skall ske på.  Era själar VISSTE att, när på denna planet Jorden… vissa saker skulle presenteras på olika sätt, och därför förstås på olika sätt, från den tiden och vägledningen ni fick innan ni kom tillbaka till den här planeten i den här formen.  Men kom ihåg hur unika ni är!  Minns… detta är hur det var överenskommet att göras. Detta är hur ni skulle känna igen och väcka upp era själar till det viktigaste syftet med att ni är här.  Det händer NU.

NI KAN KÄNNA DET – VI VET ATT NI KAN!  

Därför att ALLT går enligt planen och det är vid ”just denna tidpunkt” som ni kommer att ”klickas in på rätt plats”.  Vid detta mycket intensiva ögonblick när var och en av er skall minnas: ”Ah, ja detta är vad vi kom överens om”.  Ni VISSTE också om tvivlen och rädslorna som skulle utöva påtryckningar på era tryckpunkter!

NI VISSTE ALLT DETTA… ALLT DETTA SKULLE ÄGA RUM OM ALLTING GICK ENLIGT PLANEN!  

OCH DET GÖR DET!

FÖRSTÅR NI NU?

NI ÄR PÅ RÄTT KURS!

NI SEGLAR IGENOM ALLTSAMMANS.

OCH VI ÄR FÖRTJUSTA!!!

Blossom: Jaa, när man säger det på det sättet så känner jag mig ganska glad själv!  Det är det, eller hur? Där är den här ”avklippningspunkten”… två minuter över, men hej… vem räknar?  Det känns som om vi har varit runt om i husen i kväll… men jag tackar er i alla fall.  Jag ser fram emot att läsa det igen och se var vi är allesammans.  Jag ser också fram emot att ta upp detta med er igen när jag kommer tillbaka hem.  Vet att mitt och många hjärtan är djupt tacksamma för allt detta.  En verkligt bra plan!!! 
I Kärlek och Tacksamhet.

Webbsida: Blossom Goodchild 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions