Followers

PRG







Instructions HERE




torsdag 5 maj 2011

5 May 2011

Blossom May 5, 2011
Blossom: God morgon till er. När jag tonade in mig till er såg jag mycket klart en Gyllene Kalk. Det påminde mig om att för länge sedan föreslog White Cloud att varje morgon, innan vi går upp… visualisera att dricka en Gyllene vätska från en Gyllene kalk eller bägare och det skulle förbättra vår dag kraftigt. Tråkig nog, som med så många andra saker, så försvann det förslaget direkt ur mitt huvud. Men jag VET att jag blir påmind om det av er och skickar nu vidare detta förslag till de som väljer att göra det och därför finner det vara fördelaktigt. Detta var er plan, eller hur?
Federation of Light: Ja, verkligen, men får vi föreslå också att ta denna åtgärd in till en djupare nivå av er själva. För när man föreställer sig att dricka från den skall själen KÄNNA Ljuset som fylls på in i er VARELSE när ni gör det. För att förstå detta på en högre nivå av er själva kommer att göra all skillnad i världen.
Blossom: Jaa, som med allting, vi kan bara ge det en chans. Tack, jag måste säga… mitt huvud surrar av energi just nu, så jag ser verkligen framåt mot vår diskussion.
FoL: Som vi gör. Det är frågor att ta hand om som kanske verkar triviala och ändå, från vår position, är det långt ifrån vad de är.
Blossom: Såsom?
FoL: Såsom att ta fram och ge ut empati från hjärtats plats till saker och ting runt om er… händelser som chockerar er värld och SKALL chocka er värld… för genom att gräva djupt in i sanningen om er själva kommer era uråldriga kunskaper att vägleda er till det rätta sättet att hantera dessa problem som uppkommer. Allting händer mitt framför era ögon. Dessa förändringar som uppträder politiskt, ekonomiskt och miljömässigt är där NU för er att se och förstå.
Och vi säger att inom dagar framåt skall pressande frågor av global integritet komma upp till ytan och bli exponerade. På det sättet uppstår kanske många störningar i människors tänkesätt, hos många som är medvetna om sådana världsliga problem från ett ”ickevärldsligt perspektiv” så kommer inte alla dessa händelser som någon överraskning. Men för många… deras system får motta chockvågor av misstro och detta kommer att orsaka ganska mycket kaos för de oinvigda. Det är här som ni kommer in… alla ni som är markstyrkan som så flitigt har, under så lång tid, följt sitt hjärta och undersökt frågor som var av yttersta vikt för uppstigningen av planeten och deras del i det.
Ja, vi har ofta sagt till dessa som verkar förlorade och som inte vet vad som krävs av dem… vi har sagt… ha tålamod, för tiden kommer.
JAA – NU ÄR DEN HÄR!
Vänta bara och se hur mycket er uthållighet för saken kommer att bli belönad från en plats i er själ som skall BEKRÄFTA att vägen ni har följt var den som ni VISSTE är den av SANNING!
Förbered er VARELSE som vi har bett er göra. För ”upptagen” kommer att vara ordningen för dagen… och ändå kommer fullföljandet att väcka soldaten inom er. Var förberedd också på att stå upp mot fientlighet och motstånd. Kom ihåg att för många som har förblivit sovande är vad som kommer att avslöjas att verka som taget ”ut ur deras djup”. Det kommer att ta lång tid för en del själar att kunna växla över till förståelse.
SJÄLAR PÅ JORDEN – SJÄLAR AV STORT LJUS. Putsa era skor! Samla alla verktygen runt om er som ni har vunnit genom den här läroperioden och ha dem tillgängliga. För de skall tjäna er väl!
Kan ni KÄNNA det? Kan ni acceptera i era hjärtan att den här KÄNSLAN beror på det faktum att vi har talat om… vad ni har väntat på nu finns på er tröskel? Det är så nära, vi är så nära. Det är som om alla är i position, ovanför och under… och helt enkelt på kanten av våra sittplatser väntar vi på ”kör!”
FRAMFÖR ALLT – IGENOM ALLT – VID ALLA TIDPUNKTER – STANNA KVAR I ERT LJUS!
Ni har inte rest så här långt för att sedan glömma bort varför ni kom hit. Varför ni har anlänt till den här platsen i den här tiden på den här planeten.
DET SOM LIGGER FRAMFÖR ER NU ÄR ATT VARA ER KRÖNTA GLORIA.
ERA SJÄLAR TALAR TILL ER NU, DEN HÄR MINUTEN, OCH LÅTER ER VETA ATT DET TAR SIN BÖRJAN NU.
Vi ber er att stanna upp för ett ögonblick med att läsa och ta fyra mycket djupa andetag och när ni gör det, se er själva som den där KRIGAREN AV LJUS MED ERT SVÄRD HÖGT HÅLLET TILL SKYARNA! Och att föreställa er att många tusentals av er gör samma sak.
KÄNN KRAFTEN SOM NI ÄR TILLSAMMANS SOM EN. DET FINNS INGENTING SOM KAN KOMMA I VÄGEN FÖR ER PÅ ER VÄG – NI ÄR KÄRLEK!
Blossom: För mig, närjag gjorde detta, så kände jag en sådan passion stiga upp inom mig, och tårar också. JAG ÄLSKAR DET, när jag blir fylld med denna VETSKAP om att detta är verkligt. Detta är inte önsketänkande på grund av en värld som verkar så i avsaknad av KÄRLEK just nu. Detta händer verkligen!
DET ÄR VI SOM RÄDDAR OSS SJÄLVA!
Det finns så många av oss NU. Vi inser… vi kan KÄNNA VILKA VI ÄR. Det är så spännande och det förefaller lämpligt just nu att säga TACK till er där uppe för att ni visat oss hur vi når in i oss själva och finner oss själva. JAG VET och WHITE CLOUD har lett mig längs en gångstig som har fört med sig en sådan glädje och förståelse. Era ord av visdom har visat mig ett nytt sätt att vara och sätta in den visdomen i praktiken har visat mig en sida av mig själv som får mig att KÄNNA stolthet över att vara en del av allt detta. Jag VET att jag talar för många när det gäller detta. SANNINGEN - för mig – har förändrat mitt liv till något som jag verkligen KÄNNER är värt att leva. För så länge jag har existerat. Snubblande min väg igenom… och inser att så många fortfarande är ”där bakom”. Ni har gjort det möjligt för en enorm mängd av själar att vakna upp och de i sin tur kan nu hjälpa till med att väcka upp så många. Jag gissar att ni VET vilket gott arbete ni har gjort?
FoL: Vi tackar dig för dina vänliga ord och ändå skulle vi vilja säga att allt beröm måste gå till er, Jordens själar som har haft det svåra uppdraget att bryta ner barriärer mellan energier som orubbligt har stått fast och hållit sin mark och envist gjort motstånd mot att röra sig in till det nya. Det var ni, var och en av er, som marscherade framåt när ingenting verkade vettigt. När tvivel överskuggade allt som ni hade tagit er tid att studera… och ni ifrågasatte inte bara er kunskap utan själva kärnan i vem ni var och vad ni VISSTE var SANNINGEN.
Och ändå, ni klarade er igenom! I KÄRLEK – PÅ GRUND AV KÄRLEK – gick ni vidare framåt i VETSKAP om att ert hjärta påminde er, det var det enda ni behövde hålla fast vid. Och att göra så… skulle ni inte säga, oh älskade vänner och familj, att där är INGA TVIVEL inom er, ni VET att denna tidpunkt… att ni verkligen är DET GUDOMLIGA LJUSETS KRIGARE?
Blossom: Ja, det skulle jag. Jag har fattat det!
FoL: VET att det är inte bara en bataljon av trupper på marken utan där är också en enormt stor legion av tjänande allierade, som inte bebor Jorden, som är med er för att hjälpa er igenom. När vi säger enorm, så menar vi ENORM! Det ni föreställer er att en av våra enorma flottor är… tredubbla det tre gånger! Och det är bara EN sektion! Det finns ingen möjlig väg för oss att beskriva för er allt som är involverat i den här ”make overn”. Men ändå, även om det inte kan beskrivas… vi ber er att VETA dess SANNING.
Blossom: Det blev inte riktigt en timma idag men jag KÄNNER att ”nog sagt” skulle bli era nästa ord.
FoL: Nog sagt för idag, förutom att be er alla att KÄNNA vår KÄRLEK. Vi ber er att VETA att vi är med er som EN i allt som håller på att avslöjas för er.
VI ÄLSKAR ER, VI TACKAR ER. ERT LJUS LYSER SÅ KLART. VI KÄNNER STOR GLÄDJE!
Blossom: Dito! I KÄRLEK och TACKSAMHET!
Website: Blossom Goodchild
Svensk översättning: Gertie 

Original and translations of the Galactic Messages available on





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

HOME - ALL BLOGS

Light Eye - UFOs/Science

David Wilcock translations

WANDERER OF THE SKIES            

WANDERER OF THE SKIES            
I SVENSKA

Messages of Love and Light

SaLuSa in action

Sheldan Nidle

Sheldan Nidle
i svenska

JOHN SMALLMAN

JOHN SMALLMAN
I SVENSKA

SALUSA BY MIKE QUINSEY

SALUSA BY MIKE QUINSEY
i svenska

BLOSSOM GOODCHILD TRANSLATIONS

GREG GILLES

GREG GILLES
I SVENSKA

MONTAGUE KEEN

MONTAGUE KEEN
I SVENSKA

MATTHEW WARD

MATTHEW WARD
I SVENSKA

AND YOU AND I

FREE PAGES

HOME - ALL BLOGS

HOME - ALL BLOGS

March of Millions